wtorek, 29 kwietnia 2014

Skóra, ćwieki, tatuaże...

Hej, dzisiaj miałam wenę do tworzenia stylizacji na "ostro". Głównymi składnikami tak jak można domyśleć się po tytule są: skóra, ćwieki (dobra w pierwszej stylizacji nie ma ćwieków ale ciiiii) i tatuaże.
Stylizacje pozostawiam Wam do oceny :)
Co myślicie o takim stylu?



|kolczyki - Royalty|tatuaże - Evil Pand |
1|koszulka, pasek, buty - Fallen Angel|spodnie- Supertrash Girls|torebka - RIO|bransoletka - LE|buty - Callie's Picks|
2|kurtka - Antidote|bluzka, buty - Fallen Angel|bransoletka - Evil Panda|spodnie - LE|torebka - D-Signed(ukryty sklep)|
3|naszyjnik - Royalty|top - Bonjour Bizou|pieszczocha, pasek - Fallen Angel|spódniczka, zakolanówki - Young Hollywood|buty - Callie's Picks|

4 komentarze:

  1. Są troche za mrocznę jak dla mnie, Jednak podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 3 stylizacja podoba mi się w 2 zmieniłabym spodnie i buty

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory zdążyłam troszeczkę poznać Twój styl i jest on mroczny i bardzo odważny. Pierwsza stylizacja jest świetna. Ten top strasznie mi się podoba. Idealnie dopasowuje się do długich spodni. Buty również pasują, tatuaże nie dają poznać, że nie ma tutaj żadnej narzutki. Dobrze dobrałaś torebkę, która delikatnie wygląda na tle całego stroju i dzięki niej całość nie jest taka 'ciężka'. Druga stylizacja też jest ładna. Wszystko dobrze dobrane, jedynie mogłabym się przyczepić do tatuaży, które nie pasują za bardzo. W takiej stylizacji, jeśli zakryte są ramiona, a rękawy do przedramienia, nie powinno być 'dziar', ponieważ one wyglądają tutaj akurat tak 'ciężko' i zlewają się z bransoletką. Mimo wszystko, ogół jest super. Trzeci outfit jest również świetny. Trochę wygląda jak panna lekkich obyczajów, ale to taki szczególik. ;) Widok tych nieziemskich butów, ach :D Spódniczka i top świetnie razem wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za taki długi komentarz :) co do pani lekkich obyczajów to jak robiłam tą stylizację to najpierw miałam jeszcze bardziej wyglądającą jak pani z pod latarni więc i tak jest już mniej dziwkarska, ale czekałam, aż ktoś o tym wspomni :p

      Usuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)