piątek, 18 kwietnia 2014

Subcouture

W tym poście pokażę Wam jedną z moich ulubionych stylizacji, jakie stworzyłam w ostatnim czasie.
Do jej stworzenia zainspirowała mnie ta fioletowa sukienka, która moim zdaniem jest cudowna :p
Zrobiłam dwie wersje tej stylizacji, ponieważ mam  wrażenie, że w pierwszej złote kamienie na ramiączkach gryzą się ze srebrną klamrą na pasku, w drugiej zmieniłam ramiączka, ale według mnie stylizacja stała się nudniejsza.

Teraz stylizacje pozostawiam Wam do oceny? Która wersja bardziej przypadła wam do gustu? 



| sukienka - Subcouture | pasek - Fallen Angel | torebka - Bonjour Bizou | kolczyki - Royalty | top(ramiączka) - Rio/LE | buty - Sonia Rykiel Tribute/Callie's Picks |

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem lepsza wersja jest ta druga, chociaż pierwsza nie jest taka zła. Nie przepadam za tymi ramiączkami, nie przekonują mnie, dlatego moim wyborem jest stylizacja nr. 2. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak naprawdę pierwsze ramiączka nie są złe, a można byłoby dodać do nich złoty pasek we wcięciu w talii i już by pasowały ;) W takim wypadku jednak, druga stylizacja jest lepsza, bo ramiączka pasują, aczkolwiek nie byłoby źle, gdyby ramiączka były troszkę grubsze :) I zauważyłam, że jakoś buty dziwnie wyglądają :)

    P.S. Sukienka jest prześliczna :)

    Ishirae

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)