poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Powiew lata :)

Hej, nie wiem jak u Was, ale u mnie dzisiaj była cudowna pogoda, termometry w słońcu pokazywały nawet 25 stopni :) Ta pogoda zainspirowała mnie do stworzenia letnich stylizacji. 
Jak tam pogoda u Was? Co myślicie o stylizacjach?

1| top - Rio | spódniczka - Basic | torebka - Hot Buys Weekly | buty - Hot Buys Summer Retro |
2| kolczyki - Royalty | tatuaż - Evil Panda | top - LE | pasek -Fallen Angel | sukienka - Saint Laurent Paris Tribute | torebka - Rio | buty - Sonia Rykiel Tribute/Callie's Picks |

3 komentarze:

  1. Druga stylizacja bardziej przypadła mi do gustu chociaż kolorystycznie mało wiosenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jednak 1 stylizacja ale druga jest też całkiem niezła

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje są naprawdę ładne i letnie. Pierwszy strój jest w bardzo dziewczęcych kolorach, jak malinowa landrynka. :D Połączenie tego topu ze spódnicą z BASIC jakoś tak mi się gryzie. Innym by pasowało, ale mi coś jakoś nie ten teges. ;) Bardzo nie lubię tej torebki, chcę ją szybko sprzedać, ale kupców brak, trochę dziwna jest. ;D Drugi outfit jest świetny. Każdy wie, że te kolory zawsze ze sobą współpracują. Podoba mi się użycie tatuażu, on dopełnia całość. Generalnie jest bardzo dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)