sobota, 28 czerwca 2014

Szczęśliwy komentarz

 Nagroda za dzisiejszy szczęśliwy komentarz ukryta była w paczce numer jeden.
Nagrodę za napisanie "szczęśliwego komentarza" otrzymuje autorka tek wypowiedzi:
Gratuluję:) Masz 24 godziny na zgłoszenie się w mojej KG


Przedstawiam Wam pulę nagród na następny tydzień, 5sd nie zostało wylosowanych w tym tygodniu, dlatego przeszły na następny.
 Wszystkie te rzeczy zamknęłam w tych paczkach:

Nagroda za następny szczęśliwy komentarz ukryta jest w paczce numer cztery.

Przypomnę, że biorę pod uwagę tylko komentarze obserwatorów.
Komentuj a może to właśnie ty wygrasz kolejną nagrodę.
Następne wyniki we wtorek. Powodzenia :)

9 komentarzy:

  1. Gratulacje, może w tym tygodniu mi się uda :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, bardzo fajne nagrody w tym tygodniu, mam nadzieję, że coś wygram :))

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Bardzo fajne nagrody, szczególnie buty z Fendi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nagrody, może teraz mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, buciki Fendi *.* Będę walczyć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nagrody :) Butki genialne. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje , świetne butki

    malutkacandy

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)