czwartek, 19 czerwca 2014

BW Flame Stilettos

Dzisiaj kupiłam jeszcze jeden artykuł ze sklepu YSL tribute, tym razem są to biało czarne szpilki. Według mnie są świetne, będą pasować do wielu stylizacji i przede wszystkim bardzo dobrze się prezentują na doll.
W mojej stylizacji postawiłam na klasyczne połączenie (które uwielbiam) czerni i bieli.
Jak Wam się podoba ta stylizacja?
| kurtka, buty, torebka - Saint Laurent Paris Tribute | koronka - Fallen Angel | sukienka - Nelly | pasek - Voile | top - Archive |

7 komentarzy:

  1. Też uwielbiam połączenie bieli i czerni ♥ Stylizacja świetna :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie czerni z bielą to prawdziwy hit! Ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, ale ja jakoś nie przepadam za tą bluzką. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle świetna stylizacja. Szpileczki faktycznie są świetne, też je kupiłam. Nic dodać nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś wspaniałego, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)