środa, 4 czerwca 2014

Sposób na darmowe stardolary

Hej, niedawno sobie przypomniałam o pewnej stronce na której można zdobyć darmowe sd. Spokojnie nie jest to żadne oszustwo, sposób jest sprawdzony. Kilka miesięcy temu było głośno o tej stronie na różnych blogach i pewnie wiele osób już ją zna, ale na pewno są i osoby, które o niej nie słyszały. Strona o której mówię to dogry, na stronie można zdobyć bonusy do wielu różnych gier, ale ja się tylko zajmę naszą grą :p
Punkty, które zbierzemy na stronie możemy wymienić na 280sd oraz 1000sd.
Punkty możemy zdobyć na różne sposoby, najbardziej popularny to zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi na pytania innych. Dużo punktów możemy zdobyć przez zadania takie jak dojście do któregoś zadania w jakiejś grze. Jeśli ktoś lubi się bawić w takie rzeczy to ta stronka na pewno mu się spodoba.
Ten sposób na zdobycie sd nie jest szybki, ale jest skuteczny, do tego jeśli potraktuje się to jako zabawę można całkiem fajnie spędzić czas na tej stronie :)
Jest jeszcze jedna opcja zarabiania punktów na tej stronie, mianowicie dostajemy punkty za polecanie strony, czyli jeśli ktoś dołączy do strony dzięki twojemu linkowi dostaniesz punkty i będziesz dostawać 10% z tych punktów, które zdobyła ta osoba. Nie przeczę, że ten post po części jest po to żeby zareklamować Wam stronę i żeby kilka osób zarejestrowało się z  mojego linku :p Chciałabym zebrać wystarczającą ilość punktów żeby wymienić je na 1000sd i zrobić loterię na blogu, w której bym rozlosowała te sd. Rejestrując się z tego linku --> http://dogry.pl/r/regina1321
Podsumowując, jeśli macie czas i lubicie strony o stardoll, na których możecie rozmawiać o sd i przy okazji mieć z tego jakąś korzyść to strona dogry jest dla Was.
Link z którego możecie się zarejestrować --> http://dogry.pl/r/regina1321


Słyszeliście już o tej stronie? Skorzystacie?

14 komentarzy:

  1. słyszałm, nawet się tam logowałam, a te zadania to w stardoll też można robić? i jakie ?
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to nie ma zadań z sd, są inne gry. Zadania polegają np. żeby zarejestrować się i potwierdzić e-mail, albo dojść do jakiegoś zadania. Musiałabyś wejść i na stronie popatrzeć.

      Usuń
  2. Myślałam kiedyś o tej stronie, ale nie mam czasu bawić się w te punkty. To dość pracochłonne, może kiedyś założę tam konto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież o tej stronce już z dobry rok wiadomo. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, pisałam że na pewno są osoby, które znają tą stronę, ale są takie, które nie słyszały o niej i może im się przydać :p

      Usuń
  4. Mam konto, ale jakoś dawno nie zaglądałam. Może teraz postaram się wchodzić regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna mam tam konto, loguję się tam raz dziennie, za co dostaję punkty i nic więcej nie robię. ;) Czekam i czekam, aż się uzbiera i już. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja dopiero założę sobie konto ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W odpowiedzi na pytanie, które przypadkiem usunęłam zapewniam cię że nie trzeba tam w ogóle płacić, jest tam dodatkowa opcja, można sobie kupić punkty, ale to nie jest konieczne żeby zdobyć sd

    OdpowiedzUsuń
  8. korzystam z tej strony jak mi się tylko przypomni xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam o takiej stronce. :o
    Już mam konto, ale marnie mi idzie z punktami. No cóż, jutro bd miała więcej czasu. :) Może kilka marnych pkt z tych 10% ode mnie zgarniesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się czy bawić się w to czy nie, ale stwierdziłam, że nie mam na to teraz czasu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam, aczkolwiek nie korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie polecam jak już po tej weryfikacji telefonu wysłałam prośbę o te sd to mi pokazało że podejrzenie posiadania dwóch kont więc cała praca poszła w błoto

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)