czwartek, 26 czerwca 2014

Metamorfoza łazienki


Wczoraj pokazałam Wam fragment mojej nowej łazienki, dzisiaj jest już całkiem gotowa. Jednak zanim pokażę Wam całkowity efekt dla porównania zobaczcie jak wyglądała wcześniej.
Ech... jak widać to był koszmar, no cóż robiłam ten pokój dosyć dawno, jeszcze jako początkująca użytkowniczka, na szczęście w moim apartamencie nie ma śladu po tej masakrze xD
Teraz moja łazienka wygląda tak:

Pewnie zastanawia Was co w łazience robi stolik, krzesło i fotel. Już wyjaśniam, przy takim stoliku można robić zabiegi kosmetyczne dłoni, farbować włosy itp. Nie obawiajcie się, fotel nie stoi w łazience dla podglądacza(chociaż jeśli ktoś lubi to i może być takie zastosowanie xD), tylko jest to miejsce gdzie można wygodnie posiedzieć czekając aż będzie można zmyć maseczkę z twarzy, czy odżywkę z włosów. Pokazałam screena z doll, bo ona jest częścią tego wystroju, jej strój łączy się z płaszczem i torebką wiszącymi na ścianie.
Nie pytam się czy metamorfoza udana, bo każdy pokój lepszy od tego co było, ale czekam na wasze opinie :)

8 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że "stara" łazienka jest niezbyt ciekawa, widać, że robiłaś ją dawno :))\
    Co do drugiej, podoba mi się. Jest oryginalna, nie widziałem jeszcze takiej. Całkiem niezły pomysł z tym fotelem i stolikiem, zawsze coś innego :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna metamorfoza. Łazienka bardzo mi się podoba, mało jest takich na Stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie o wiele lepiej po. W starej łazience było tak wszystkiego nawalone. Metamorfoza zdecydowanie na plus.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się druga łazienka, ale trzecia też jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed jak i po bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doświadczenie zmienia nasz gust :D Bardzo dobrze wyszła Ci ta metamorfoza :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twoja nowa łazienka. Nieszablonowa, oryginalna. Świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)