piątek, 20 czerwca 2014

Lully Top

Dzisiaj przeglądając szafę natknęłam się na ten dosyć ciekawy top, pochodzi on ze sklepu Voile i kosztuje tylko 89sm, kupiłam go bardzo dawno temu, ale jak nigdy go nie użyłam :/ Tak, więc przedstawiam Wam moje pierwsze stylizacje z użyciem tego topu. Najpierw zrobiłam wersję ze spodniami, podoba mi się połączenie złota z granatem, ale wiem, że nie każdemu przypadnie do gustu, dlatego powstała druga wersja ze spódniczką :)
Co myślicie o stylizacji? Która wersja bardziej się Wam podoba?

12 komentarzy:

  1. Zgadzam się z poprzedniczką, ale lepsza jest druga. :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie świetne, ale ze spódniczką bardziej do mnie przemawia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podoba mi się wersja ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardziej przypadła do gustu wersja ze spodniami, ale ta pierwsza też jest niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne wykorzystanie bluzki, tanio i efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są świetne, ale bardziej podoba mi się stylizacja druga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne stylizacje! Obie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę tę bluzkę O.o Jest świetna! :D
    Obie stylizacje genialne, nie potrafię wyłonić lepszej ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś zbytnio mi się nie podoba ani pierwsza ani druga wersja.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)