poniedziałek, 23 czerwca 2014

Koniec okresu próbnego

Dzisiaj kończy się okres próbny Pauliny(paula230) oraz Ani(LuluTelulu). Teraz, tak jak za każdym razem to wy, czytelnicy zadecydujecie czy dziewczyny zostaną na blogu, czy też będą musiały odejść. Proszę abyście dobrze zastanowili się nad swoją decyzją zanim oddacie głos.Na głosowanie macie 24 godziny, zagłosować możecie dwa razy, co 12 godzin raz.
paula230
                                       Tutaj możecie zobaczyć wszystkie stylizacje Pauliny--> Link
LuluTelulu
                                        Tutaj możecie zobaczyć wszystkie stylizacje Ani--> Link
Dodatkowo chciałabym żebyście wyrazili swoją opinie w jeszcze jednej ankiecie. Aktualnie redaktorki nie mogą brać udziału w loteriach i konkursach, ale jeśli nie macie nic przeciwko to się to zmieni.

12 komentarzy:

  1. Przestane czytać ten blog jak któraś odpadnie,robią najlepsze stylizacje.

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina - zdecydowane tak. Jeśli chodzi o Anię to niestety mam mieszane uczucia, wstrzymam się od głosu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina tak, podobają mi się jej stylizację :)
    Natomiast Ania ... Na razie wstrzymam się od głosu, podoba mi się tylko jej jedna stylizacja.

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  4. W każdej z tych ankiet-tak. Stylizacje mi się podobają, a co do trzeciej odpowiedzi... Myślę, że redaktorki też w jakiś sposób są czytelnikami (innych postów), a poza tym potrafię się postawić w ich sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że na to zasługują, w końcu pomagają mi tworzyć bloga :p Robię tą ankietę aby nikt mnie nie posądzał o układy i tak zawsze nagrody losuję w generatorze.

      Usuń
  5. W każdej z ankiet zagłosowałam na tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałem. Stylizacje jednej z redaktorek podobają mi się zdecydowanie bardziej, trzymam za nią kciuki :)) Co do udziału redaktorek w loteriach, jestem na tak :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)