piątek, 27 czerwca 2014

Leinen Boater Top

Stylizacja, którą Wam pokażę nie jest jakimś wybitym, oryginalnym dziełem, ale kiedy zobaczyłam tę bluzkę w sklepie wiedziałam, że muszę ją połączyć z tymi spodenkami. Stylizacja jest idealna na porę roku, którą mamy, w takim stroju spokojnie można pokazać się na plaży, czy w mieście.
Co sądzicie o tej stylizacji?
| bluzka - It Girls | pasek - RIO | spodenki - Saint Laurent Paris Tribute | tatuaż - Evil Panda | torebka - Darmówka | buty - Fallen Angel |

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Prosta, nie przekombinowana. Chętnie ubrałabym się tak w rzeczywistości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też gdybym tylko miała takie nogi-->http://polki.pl/work/privateimages/formats/E/171756.jpg

      Usuń
    2. Oj tam ;) Ja szczerze mówiąc, gdy wychodzę aktualnie w szortach, czuję się tak jakbym wróciła z Syberii. Wszystkie koleżanki już pięknie opalone, tylko ja biała jak ściana ;)
      Nie lubię tego. Chociaż w sumie ostatnio gdzieś czytałam, że opalenizna już nie jest modna. ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajna stylizacja. Świetnie się wpasowuję w tą porę roku. :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, podoba mi się ta bluzka. Muszę ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, jakie długie nogi. *-*
    A stylizacja też interesująca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydłużyłam je trochę, lubię ten "zabieg" xD

      Usuń
  5. Muszę przyznać, że Twoja dollka ma fantastyczne nogi ;D
    Nie jestem wielką fanką tej bluzki, ale w tej stylizacji spisała się na medal. Wszystko mi się podoba, również chętnie ubrałabym się tak w rzeczywistości :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylka! Muszę kupić te spodenki *.*

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)