czwartek, 26 czerwca 2014

Blue Fendi Belt

W mojej dzisiejszej stylizacji, pokażę Wam moją propozycję na wykorzystanie paska z najnowszej kolekcji Fendi Tribute. Są dwie wersje, bo pierwsza marynarka lepiej pasuje kolorystycznie, ale zasłania większość ciuchów, które użyłam, w drugiej wersji reszta stylizacji jest bardziej pokazana :)
Jak Wam się podoba stylizacja? Która wersja jest lepsza waszym zdaniem?
| marynarka - It Girls/Bonjour Bizou | top - LE, Archive | pasek - Fendi Tribute | sukienka - Versace Tribute | torebka - Basic | buty - Young Hollywood |

11 komentarzy:

  1. Cudowna *o* Bardziej mi się podoba druga wersja, choć pierwsza również jest bardzo ładna :)) Szkoda, że te wszystkie dodatki z Fendi są takie drogie :/

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek jest stosunkowo tani, tylko 16sd. Jedna torebka to jest dopiero koszmar, kosztuje 58sd, więcej niż sukienki z Versace -.-

      Usuń
  2. Obie stylizacje są świetne, ale druga bardziej do mnie przemawia :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga wersja jest zdecydowanie lepsza. :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardziej przypadła do gustu druga stylizacja :) śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się obie wersje :) Osobiście nic nie kupiłam na razie z Fendi, wolę tańsze Versace...

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są genialne :D szkoda że fendi takieee drogie :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga bardziej przypadła mi do gustu, chociaż pierwsza wersja też ładna. Gdy kupię wszystko co chcę z poprzednich Tributów, na pewno kupię paski Fendi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga wersja bardziej mi się spodobała. W pierwszej ta marynarka psuje cały efekt. Razi mnie tylko ta torebka, nie ma 'dziurek' na palce i dlatego w dłoniach wygląda trochę dziwnie.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)