czwartek, 19 czerwca 2014

200 obserwatorów

Przed chwilą na blogu pojawił się dwusetny obserwator.Chciałabym Wam bardzo podziękować w imieniu swoim i reszty redaktorek za to, że wchodzicie na bloga i komentujecie nasze posty. Zakładając tego bloga nie sądziłam, że będę pisała posta o 200 obserwatorach po dwóch miesiącach od początku istnienia bloga :)
Póki co możecie się jeszcze zgłaszać do loterii "200 obserwatorów", wyniki pojawią się w niedzielę, gdyż nie będę miała czasu zrobić tego wcześniej.

9 komentarzy:

  1. Gratuluję :) I życzę kolejnych takich "okrągłych" liczb obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej, to ja jestem 200. obserwatorem, gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezly wynik i oby tak dalej.

    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :D Oby tak dalej!
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdobycia aż 200 obserwatorów w tak krótkim czasie, podziwiam tą całą pracę... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! W pełni zasłużyłaś na tę liczbę! Twój blog jest świetny. Choć ostatnio nie mam czasu na komentowanie jakiegokolwiek bloga, postanowiłem, że na tym pozostawię kilka opinii :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, powodzenia w dalszym rozwijaniu się bloga!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)