środa, 25 czerwca 2014

Arcadian blue :)

Ach... Komp. zupełnie zepsuty, następnie oddany do naprawy, nie ma co gadać... LECZ! Cudowni informatycy naprawili laptopa w 2 dni, po dostaniu zamówionej ładowarki! W stacjonarnym wymienili kondki po wtórnej u już jest ok :D Za tydzień siostra jak się dziś dowiedziałam zabiera mi laptopa na 3 miechy, aleee... Mam 2, z jeszcze jedną siostrą która na prawdę, długo nie gra ;D Uh, uh... Uh! Tak fajne! :) A teraz stylizacja która była stworzona jeszcze przed... brakiem ( ? ) komputera. Widzę dużo nowych twarzy, fajnie :D Stylizacja i śmigam robić od nowa grafikę ( już Gimp zainstalowany :D ) na OPODALA. Chciałabym coś przerobić, ale nie mam jak :I No to stylka :
Sweter, pasek - IT GIRLS
Spodenki - Callies picks
Buty - Perfect day
Bluzka - BASIC
Kapelusz - Mr.
Torebka - PIX
Okulary - LE


9 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja. Dobrze dopasowałaś kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja. Zmieniłabym tylko buty. :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty mi nie pasują,a stylizacja fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie sie podoba tylko nie lubie tego kapelusza i okulary takie srednie. Ale ubranie plus buty mi sie podobaja.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja całkiem ładna. Popracuj troszkę nad interpunkcją i ortografią :))

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne połączenie bluzki z szortami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ładna stylizacja. ;) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)