poniedziałek, 9 czerwca 2014

Admini chcą nas zrujnować

Jakiś czas temu doszła nowa kolekcja Tribute, jeszcze nie zdążyłam wszystkiego kupić z poprzedniej, a admini dodają kolejną... Bankructwo w najbliższym czasie murowane :( Pierwszą rzeczą jaką kupiłam ze sklepu Versace jest krótki, czarny top ze złotymi elementami.
Co myślicie o tej stylizacji? Z którą torebką wygląda lepiej?
| top - Versace Tribute | naszyjnik(wycięty ze stroju kąpielowego), spódniczka(koronka) - LE | pasek - Callie's Picks | spódniczka - Young Hollywood | buty - PPQ | torebka - Archive/Supertrash |

6 komentarzy:

  1. Mam to samo, zbieram sd na SL a tu kolejna genialna kolekcja. Nie zakupiłam jeszcze tego topu, ale mam zamiar, gdy tylko coś sprzedam w bazaarze. Jeżeli chodzi o te stylizacje, to obydwie są bardzo ładne, jednak w drugiej bardziej przekonała mnie torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest utrzymana w ładnych kolorach. Bardziej podoba mi się druga wersja, ponieważ w pierwszej prawie w ogóle nie widać torebki i strój wygląda na pusty, za to w drugiej wersji jest na odwrót. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo. Na liście jeszcze kilka rzeczy z YSL a tutaj już Versace. Stylizacja bardzo mi się podoba, też bardziej przypadła mi do gustu druga wersja, wydaje się pełniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie. Jeszcze nie kupilam rzeczy z YSL, a tu kolejna swietna kolekcja. Fajna stylizacja. Zazdroszcze spodniczki.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)