poniedziałek, 23 czerwca 2014

Grey&Black

Najpierw chciałam zrobić stylizację z jakimś nowym dodatkiem z dzisiejszego tribute, ale kiedy dobierałam ciuchy do butów, nałożyłam na doll ten kostium(spodenki to część kostiumu) moja koncepcja się całkiem zmieniła. Stylizację z jakąś rzeczą z FENDI pokażę Wam jutro, jutro mnie nie będzie, mam wycieczkę klasową (kochana szkoła, nie mogliśmy mieć wycieczki wcześniej bo stracilibyśmy lekcje i wtedy świat by się zawalił -.-) dlatego post pojawi się automatycznie. Dzisiaj jeszcze dodam szczęśliwy komentarz, który miałam dać jutro, wolę to zrobić dzisiaj niż gdyby miało przepaść :p
Ok wracając do stylizacji, nakombinowałam tam trochę, ale jestem zadowolona z efektu.
Co sądzicie o stylizacji?

| tatuaż - Evil Panda | naszyjnik - Saint Laurent Paris Tribute | bluzka - Basic | kostium, skarpetki - It Girls | bransoletka - LE | torebka - D-Signed | buty - Decades, Fallen Angel |

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Lubię outfity w takich kolorach :) Fajne połączenie butów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. Podoba mi się ten kostium ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dół mi się bardzo podoba, góra trochę mniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gora jest troszke nieestetyczna, z prawej strony widac naszyjnik a z lewej nie. Dalabym tez jakies lzejsze buty.
    Lulutelulu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś zauważyć, że taki jest kształt naszyjnika i nic z tym nie zrobię, że jest nierówno :p

      Usuń
  5. Jest ładnie, ciekawy pomysł na buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, jedynie te skarpety mi trochę przeszkadzają :))

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, ale buty wyszły okropnie jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę nie trafiona w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)