piątek, 27 czerwca 2014

-09- _TheEnd_

Hejka!
Witam was po nie przespanych 24h i późniejszym spaniu 4h. Nie ma to jak mieć głupiego kierowce, który zgubi Cię w Warszawie -.-
No, ale dzisiaj trzeba się cieszyć! Dziś kończy się rok szkolny, a zaczynają WAKACJE!!!
Strasznie szybko minął ten czas.
Przygotowałam dwie stylizacje, które w dziewczyny z mojej szkoły, jak i ja mogłyby się ubrać na zakończenie roku szkolnego :)
W oczy użyłam żakiet z YSL  i tych samych bluzek, czyli zmieniłam tylko dół : >


9 komentarzy:

  1. Pierwsza bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja pierwsza jest o wiele ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. "W oczy użyłam żakiet z YSL i tych samych bluzek, czyli zmieniłam tylko dół : >" - nie rozumiem :P
    Co do stylizacji, pierwsza jest lepsza :))

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  4. też tego zdania nie rozumiem xD
    ze stylizacji ładniejsza jest ta 1

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie rozumiem..
    Pierwsza, ale żadna nie jest zbyt ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. To znaczy jeśli chodzi o mnie to podoba mi się tylko góra stylizacji, doły już niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skłaniałabym się ku wersji pierwszej, aczkolwiek obie jakoś mnie nie urzekły.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)