czwartek, 26 czerwca 2014

#1 Makijaż krok po kroku

Witam wszystkich. Od dzisiaj będę  redaktorką bloga na okresie próbnym. Na blogu będą ukazywać się moje makijaże. Będę je dodawać tak dwa razy w tygodniu, a mianowicie w czwartek i w poniedziałek. Na stardoll kryję się pod nazwą jusia95, a w rzeczywistości mam na imię Julia stąd nazwa Juju O. Dzisiejszy makijaż jest w odcieniach czerni, czerwieni i żółci, czyli kolorów flagi Niemiec. Czemu? Dlatego, że kibicuję im na MŚ (i tak wolę Mexico), ale dzisiaj wygrali więc właśnie taki makijaż.
Oto on:

Kosmetyki do wykonania:


Krok  po kroku:


Podoba wam się?

Muszę jeszcze popracować nad wyglądem swoich postów. Następnym razem postaram się, żeby wyglądał on przejrzyściej.

8 komentarzy:

  1. Śliczny! Bardzo podoba mi się połączenie tych kolorów.
    Moim zdaniem wygląda to wystarczająco przejrzyście :) ale zawsze może być jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż. Też kibicuję Niemcom :P Ślicznie prezentuje się make-up w takich kolorkach. Wygląd posta jest jak dla mnie ok.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny makijaż :) Trochę kojarzy mi się z jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, choć wolę ciemniejsze makijaże :))

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny, ale nie podobają mi się przejścia kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma przejść między kolorami. :/ Ale i tak mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest trochę za prosty, również nie podobają mi się przejścia. Na tych oczach można zrobić fantastyczne makijaże, zaszalej trochę z kolorami :>

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękny makijaż ! :D Spróbuję sama tak się umalować ! :)
    Pozd. mycha942

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)