wtorek, 10 czerwca 2014

Koniec dodatkowego okresu próbnego Amelii

Właściwie to ten okres próbny zakończył się wczoraj, ale myślę, że to mała różnica, jeden dzień w tą czy w tamtą. Znacie zasady głosowania, to wy zadecydujecie czy zostanie czy nie, tym razem nie będę zwracała uwagi czy różnica jest duża, czy nie, przyjmę waszą decyzje, nawet gdy różnica będzie tylko o jeden  głos.
Tak jak zawsze proszę abyście dobrze się zastanowili zanim zagłosujecie. Na głosowanie macie 24 godziny.


Amelia*_*

Tutaj możecie zobaczyć wszystkie stylizacje Amelii --> Link

6 komentarzy:

  1. Zagłosowałam na tak ;) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia! Myślę, że zostaniesz z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam na nie, ponieważ stylizacje, które nam pokazywałaś nie spodobały mi się pod względem spójności i oryginalności lub jego brakiem. Nie wniosłaś niczego nowego pod względem stylu na bloga. Ale to nie znaczy, że chcę Cię obrazić w jakikolwiek sposób lub niemiło skrytykować Twoją pracę. Jesteś bardzo miłą osobą, co już zdążyłam to zauważyć i myślę, że przyjmujesz konstruktywną krytykę, która mam nadzieję da Ci motywację na dalszą zabawę z modą i pozwoli odnaleźć Ci swoją osobowość i charakter w stylizacjach. Myślę, że się nie obrazisz, wręcz przyjmiesz to z godnością, bądź zlejesz na to "ciepłym moczem", co z tym zrobisz zależy od Ciebie. ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos na tak. Robiłaś i mam nadzieję będziesz robić świetne stylizacje i zamieszczać je na tego oto blogaska. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)