poniedziałek, 30 czerwca 2014

Patched Skiny Jeans

Z racji dużej ilości wolnego czasu co jakiś czas przeglądam sobie ciuchy w bazarku, z nadzieją, że znajdzie się coś fajnego w niskiej cenie, dzisiaj się udało :) Znalazłam dwie tanie rzeczy pierwszą jest przeźroczysty top, zapłaciłam 56sd, w bazarku normalnie widuje się go za 150-200sd, poszukiwałam go od dawna, więc gdy zobaczyłam go za 56sd bez wahania kupiłam, druga rzecz to tytułowe spodnie znalazłam je za 17sd, doznałam szoku widząc je z taką metką, kliknęłam kup w ułamku sekundy, nie wiem ile normalnie kosztują, ale wiem, że to jest mega okazja :) Przygotowałam stylizację z użyciem obu znalezisk.
Co myślicie o tej stylizacji?
| czapka - Mortal Kiss | top - Darmówka | bluzka - No Name | buty, naszyjnik - Fallen Angel | tatuaż - Evil Panda | kurtka - Velvet Orchid | spodnie - Bonjour Bizou |

6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę zakupu! Piękne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja. Zazdroszczę spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tej transparentnej bluzki. *-*
    A stylizacja ładnaiutka.

    OdpowiedzUsuń
  4. krzyż mi nie pasuje a reszta fajna :p
    kiedyś sprzedałam bluzkę za 100 sd i żałuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja! Top jest świetny, spodnie zresztą też. Pięknie się wszystko komponuje. Też będę musiała poprzeglądać bazaar, ale to już gdy skończy się era tributów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne perełki w niskiej cenie, gratuluję! :)
    Co do stylizacji, jest bardzo ciekawa. Świetnie pasuje tutaj kurtka, dodaje drapieżności :3 Ostatnio spodobał mi się taki styl ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)