poniedziałek, 30 czerwca 2014

Silver&White

Z dzisiejszego Tribute zbyt wiele rzeczy mi się nie podoba, ale na pewno parę rzeczy kupię :) Najbardziej godne uwagi są torebki, według mnie są lepsze niż te z Fendi. Jako pierwszą kupiłam białą, niestety jest bardzo droga, ale zauważyłam taki manewr adminów, ostatnio HB staniały, ale za to tribute podrożały dwukrotnie -.- No cóż coś za coś, jak zwykle na naszą niekorzyść. 
Jak Wam się podoba ta stylizacja?
| naszyjnik, buty - LE | top - Archive | sukienka - Versace Tribute | torebka - Dior Couture Tribute |

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna, uwielbiam tą sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta, delikatna, subtelna stylizacja :) Miałam nie kupować tej sukni, ale chyba zmienię zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, uwielbiam takie stylizację. Świetnie wszystko ze sobą połączyłaś.
    Torebka trochę dziwnie wygląda, ale z pod sukienki byłoby jeszcze gorzej.
    Mi także ona się bardzo podoba, jednak jest taka droga, że na razie jest na liście życzeń i kupię ją dopiero kiedy będę mieć wszystko z innych Tribute :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)