wtorek, 24 czerwca 2014

Lois Jacket

Hej wszystkim :) odliczacie już czas do wakacji? Bo ja tak :D Do szkoły i tak idę dopiero na zakończenie roku, więc teraz luz. Przed wakacjami zrzuciłam 3,5 kg i lecę dalej, ćwiczenia i zdrowsze odżywianie nie są aż takie złe jak się wydaję. Przechodząc do stylizacji - pierwszy raz użyłam tej marynarki - jest świetna, ale nie umiałam jej skompletować z czymś. Postanowiłam dodać trochę kwiatowego akcentu, mam nadzieję, że wam się podoba :)
Żakiet - Diesel | Koszulka - It Girls | Spodnie - Rio | Buty - Pretty n'Love | Torebka - Bonjour Bizou | Naszyjnik - Nelly.com

8 komentarzy:

  1. Może trochę za bardzo zwyczajna, ale ładna :))

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, ale wymieniłabym buty.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna,ale także zmieniłabym buty
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uprawiam sporty, naprawdę pomaga. A stylizacja... taka średnia. Wzór kwiatów bardzo się różni, troszkę brak jej spójności, ale mimo tego nie jest źle. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, ale ja również zmieniłabym buty, a do tego zmieniłabym też żakiet.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze co się rzuca w tej stylizacji, to te okropne buty. Są z całkiem innej bajki i nie pasują tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie i buty nie pasują do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)