środa, 18 czerwca 2014

-03-

Hejka! Xd
Dzisiaj mam humor przez... fizykę, a dokładnie jej nauczycielkę. 
Graliśmy w kalambury, a hasła które wymyślała były tak jakby zboczone?
No, ale przejdźmy do stylizacji.
Sweterek z nowej dostawy Callie's Picks spodobał mi się najbardziej z całej kolekcji, więc to z nim zrobiłam stylizację :) Nie mogłam się zdecydować co do spodni.
Podoba się?
Które spodnie są najlepsze? 


|sweterek/żakiet - Callie's Picks|
|naszyjnik - Bonjour Bizou|
|koszulka - It Girls|
|spodnie - StarDesingFashion / Bonjour Bizou / StarDesingFashion|
|buty - katalog(?)

7 komentarzy:

  1. Mnie też ten żakiecik najbardziej się spodobał i od razu go kupiłam. Stylizacja podoba mi się najbardziej druga. Ładnie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś najbardziej podoba mi się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza! Bardzo ładnie, też mam tę narzutkę, jest genialna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się druga :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  5. wybieram druga, jest stonowana i jakoś bardziej przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)