poniedziałek, 9 czerwca 2014

Silver

Hej, dzisiaj kolejna dawka stylizacji z użyciem artykułów ze sklepu YSL Triubte, tym razem ze sklepu pochodzą naszyjnik i torebka. Pokazałam dwie wersje, bo pewnie nie każdemu przypadnie do gustu moja zmutowana kurtka na ramieniu.
Co myślicie o stylizacji? Która wersja jest waszym zdaniem lepsza?
| naszyjnik, torebka - Saint Laurent Paris Tribute | kurtka - Coco Chanel Tribute | tatuaż - Evil Panda | bluzka - Fallen Angel | spodnie - Darmówka | okulary - Mr. | bransoletka, buty - LE |

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się bardziej wersja druga, przy tak bogatej stylizacji nie potrzeba kurtki. Nic bym nie zmieniała, jest bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym może normalnie założyłam kurteczkę, ale na chwilę obecną bardziej przekonuje mnie 2. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uważam, że z kurtką stylizacja wygląda na zbyt przepełnioną. Jako, że ja jestem przeciwniczką takich przeróbek z kurtkami, wybieram drugą wersję. ;) Ogółem stylizacja jest świetna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. może powiększylabym kurtkę,bo jakoś dziwnie wygląda :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tam podobają się obie wersje. Z kurteczką też wygląda fajnie.Muszę kupić te okulary ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)