piątek, 20 czerwca 2014

Szczęśliwy Komentarz


Od dzisiaj na blogu trzy razy w tygodniu będę nagradzała "szczęśliwy komentarz". Z pośród komentarzy jakie się pojawią na blogu (nie liczę komentarzy z konkursów, loterii itp.) będę losowała jedną osobę w takie dni: wtorek, czwartek, sobota. W sobotę będę publikowała pulę nagród jakie zostaną przyznane za szczęśliwy komentarz w następnym tygodniu. W puli nagród będzie o jedną więcej, tak żeby nie było wiadomo co kto dostanie, nagrody będą przyznawane losowo, a czwarta niewylosowana będzie przechodziła na następny tydzień. Może brzmi to trochę skomplikowanie, ale mam nadzieję, że w praktyce spodoba Wam się ten pomysł i zachęci do komentowania. Żeby to trochę Wam przybliżyć już dzisiaj pokażę pulę na tą jutro oraz następny tydzień.
Nagrody zamknęłam w tych pudełkach:
Poprzez generator liczbowy wylosowałam pudełko numer 3 to właśnie jego zawartość będzie następną nagrodą.

Dodam jeszcze, że komentarze liczą się w następujący sposób:
Szczęśliwy komentarz we wtorek - liczą się: niedziela, poniedziałek, wtorek
Szczęśliwy komentarz w czwartek - liczą się: środa, czwartek
Szczęśliwy komentarz w sobotę - liczą się: piątek, sobota
To już chyba wszystko.

Im więcej będziecie komentować tym będziecie mieć większe szanse :)
Oczywiście zabawa jest tylko dla obserwatorów bloga.

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiem, do tego ja kompletnie nie umiem nic tłumaczyć xD Ale wszystko wyjdzie w praktyce :)

      Usuń
  2. To mamy się zgłaszać czy jak? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, szczęśliwy komentarz będzie losowany ze wszystkich komentarzy, nie z pod tego posta, tylko ogólnie z postów opublikowanych danego dnia.

      Usuń
    2. Nie trzeba się zgłaszać :p

      Usuń
  3. Świetne, pomysłowe :) Będę się starać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł,trudne do zrozumienia,ale za kilka tygodni przyzwacaimy sie,i będziemy wiedzieć o co chodzi.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł fajny, mam nadzieję, ze dobrze go zrozumiałam XD.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa zabawa i motywacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł do zachęcenia, aby komentować. Ja zaczęłam od dziś i widzę, że to bardzo fajny blog i zostanę tutaj, aby komentować. Fajnie by było gdyby jeszcze ktoś robił makijaże. :)

    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł, na pewno będę komentować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł i wydaje mi się, że zrozumiałem za pierwszym razem. Sam bym tego lepiej nie wytłumaczył xd

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)