poniedziałek, 23 czerwca 2014

Metamorfoza Wnętrza - Penthause

Po prawie miesiącu zmobilizowałam się i przemieniłam kolejny ze swoich pokoi. Postanowiłam sobie, że robię metamorfozę całego apartamentu i będę się tego trzymać, Wy za to będziecie świadkami tej przemiany. 
Na początku pokój wyglądał tak:
 Właściwie był to jeden z moich lepszych pierwotnych pokoi, ale i tak potrzebował zmiany. Tandetna kanapa i te dziwne stworki nie wyglądały najlepiej, plakat z L niezależnie od tego jak bardzo go lubię musiał zniknąć. Później dodałam kilka mebli i poprzestawiałam część rzeczy i teraz pokój wygląda tak:
Jak myślicie, zmiana jest korzystna? Podoba się Wam?
Wszystkie przemiany możecie obejrzeć tu

10 komentarzy:

  1. Teraz jest o niebo lepiej! Wnętrze jest eleganckie, nowoczesne i bardzo gustowne :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z Patrykiem, teraz jest o wiele lepiej. No i moze dodałabym jakies drobiazgi.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest o niebo lepiej, bardzo fajny post, takie urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie zmiana na plus. Bardzo podoba mi się Twój pokój po przemianie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O wiele lepsze wnętrze, mimo że nie zrobiłaś aż tak wielkiej zmiany to różnią się i to nawet bardzo. Drugie wnętrze jest po prostu genialne. :3
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. też chciałabym umieć urządzać xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, uwierz ja też xD Moje pokoje to tylko przeciętniaki, tragedii nie ma, ale szaleństwa też nie. Takie coś to każdy może zrobić bez większego problemu.

      Usuń
  7. Chyba jako jedyna twierdzę, że wcześniejsza wersja lepsza. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz genialne stylizacja i jak się okazuje wnętrza również. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz wygląda to o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)