poniedziałek, 9 czerwca 2014

Powitanie

Witam wszystkich serdecznie. Mam na imię Paulina i jestem nowa redaktorką na okresie próbnym. Na stardoll znajduje się pod nickiem paula230. Mam nadzieje, że moje stylizacja przypadną wam do gustu. ;)

W dzisiejszej stylizacji postanowiłam wykorzystać marynarkę z najnowszej kolekcji YSL. Jeszcze nie zdążyłam kupić wszystkiego co chciałam z tej kolekcji, a admini dodają kolejne tribute. Jak tak dalej pójdzie to zbankrutuje.


marynarka- Saint Laurent Paris Tribute | bluzki- Fallen Angel, Cheap Monday | spodnie- Bizou | torebka- Channel | okulary- Killah | buty- Nelly.com

4 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą.
    Bardzo ładna stylizacja, bardzo podoba mi się ta marynarka. Wszystko dobrze dobrane, nic nie brakuję i nic bym nie zmieniała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem, całkiem. Podoba mi się. c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja fajna, jednak nie podoba mi się, że tak dużo się dzieje pod marynarką. Pod nią moim zdaniem powinna być jednolita koszulka. Jednak podoba mi się połączenie koszuli z prześwitującą koszulką. Nie jestem przekonana do butów. Kolorystyka jest klasyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja. Elegancka w klasycznych kolorach-co bardzo lubię.
    Miłego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)