piątek, 27 czerwca 2014

Zdobycz w bazarku

Właśnie znalazłam w bazarku słynny, szary blazer z ELLE, podobno jest warty ponad 1000sd a ja za niego zapłaciłam tylko 150sd :) Tak się cieszę z tego zakupu, że od razu musiałam zrobić stylizację z jego użyciem.
Udało Wam się kiedyś znaleźć w bazarze jakąś cenną perełkę w niskiej cenie?
Jak Wam się podoba? 

| Blazer - ELLE | kurtka - Antidote | naszyjnik - Saint Laurent Paris Tribute | top - Archive | torebka - Miss Sixty | bransoletka - LE | spodnie - Supertrash Girls | buty - Callie's Picks |

12 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, ten blezer jest świetny *.* Stylizacja również bardzo mi się podoba. Bardzo podoba mi się połączenie tego naszyjniku z tą bluzeczką, wygląda ciekawie.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny "łup" ;) Faktycznie korzystna cena, chociaż ja pewnie bym tyle nie wydała. Przeraża mnie to, że na stardoll jestem tak bardzo oszczędna, a w rzeczywistości wręcz przeciwnie.
    Stylizacja bardzo mi się podoba. Blazer jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi blezer średnio się podoba, ale stylizacja jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znajdywanie perełek jest moim sposobem na zarabianie sd \

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  5. Nono inwestycja życia. Gratuluje. :) To moja koleżanka kupiła spódniczke z basic tylko za kilka sm, a one chodzą po 600 sd. Sylka świetna.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna :)
    Ktoś ci sprzedaj czy sama znalazłaś blazer? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam w bazarku, osoba która to sprzedała najwidoczniej nie wiedziała co posiada :p

      Usuń
  7. Wow, też bym chciał za taką sumę znaleźć jakąś perełkę :O
    Stylizacja jest bardzo ładna, nieprzesadzona :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę! Blezer jest cudowny. Jak mam szczęście trafiam na te blezery za 600sd.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja całkiem ok. Nie raz znajdywałam LE lub DKNY albo i jeszcze inne cenności po 2 sd, lecz to było dawno. Jakieś kilka lat temu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no, inwestycja życia. xD A stylizacja jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)