niedziela, 29 czerwca 2014

"Zbuntowana Nastolatka"

"Zbuntowana Nastolatka" to temat konkursu do którego się zakwalifikowałam. Dzisiaj tak jakoś klimat mi sprzyja robieniu konkursowych stylizacji dlatego wykonałam kolejną stylizację na konkurs :p
(chwilowo powrócił mój dawny wygląd)
Co myślicie o tej stylizacji?
| tatuaże - Evil Panda | top - Bonjour Bizou | naszyjnik - Royalty | spódniczka - Saint Laurent Paris Tribute | spódniczka(koronka), bransoletka - LE | torebka - D-Signed | buty - Sonia Rykiel |  


11 komentarzy:

  1. baardzo fajna stylizacja :3
    podoba mi sie połączenie dwóch spódniczek :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  2. Za dużo się tu dzieje, co mi się nie koniecznie podoba. Mogłabyś zmienić top na zwykły czarny, lub w innym kolorze, ale jednolity. Torebka mogła by być zwykła, ale taka też pasuje.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze, to nie proponowałabym Ci powróceniu do tego wyglądu, bo teraz jak na tą lalkę patrzę, to wygląda jakby była chora i wciągała gluty nosem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS : Bez obrazy, to tylko mój punkt widzenia :)

      Usuń
    2. Hym ciekawe skojarzenie... Spokojnie to był bardzo chwilowy powrót, moja doll wyglądała tak przez czas robienia stylizacji...

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że Cię to nie uraziło... Po prostu wcześniejsza twarz jest bardziej korzystna ;D

      Usuń
  4. Zmieniłabym tylko top na coś jednolitego. Poza tym bardzo mi się podoba.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba. Życzę powodzenie w konkursie ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! A stylizacja jest ładna, ale ta torba już mi się przejadła.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)