sobota, 28 czerwca 2014

Przepraszam :(

Hej wszystkim :) Przepraszam, że dawno nic nie dodałam, ale dużo się działo u mnie ostatnio. Na razie się uspokoiło i jest okej. Wychodzę z takim pytaniem do Was: co według Was najlepiej jest kupić chłopakowi na 18tkę? bo dziewczynie łatwo, ale tutaj zaczynają się schody :) Teraz czas na stylizację - klasyczne połączenie czerni z bielą z małym dodatkiem srebra, kupiłam te szpilki, bo są genialne i myślę, że tu pasują. Mam nadzieję, że wam się podoba :)
Top - Strike A Pose | Blazer, torebka - YSL Tribute | Spodnie - Elle | Buty - Rio | Naszyjnik - PPQ

10 komentarzy:

  1. Ładna, ale nie pasują mi tylko tu te buty.
    Hm, sama nie wiem co by kupić. Co lubię 18-letni chłopcy? Może jakąś koszulkę z erotycznym, dwuznacznym napisem czy coś w tym stylu. W każdym razie na pewno bym kupiła coś śmiesznego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie mi nie pasują do butów, reszta już taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja :)
    Hmm... Jeśli macie wspólne zdjęcia lub zdjęcia przyjaciół to możesz zrobić album.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłabym buty na zwykłe czarne szpilki. Poza tym ok.
    Jeśli chodzi o prezent to my zazwyczaj dawaliśmy sobie pieniądze, ewentualnie chłopakom jakiś alkohol.

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja fajna, ale zmieniłabym spodnie. a jesli chodzi o prezent to raczej pojsc w cos smiesznego. pelno jest gadzetów na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że widziałem tu już podobną, ale nie jestem pewny. Ogólnie stylizacja jest całkiem ładna, może zbyt prosta. Także uważam, że te platformy są świetne, ale zgadzam się z powyższymi komentarzami - akurat tutaj lepiej pasowały by czarne szpilki :)
    Co do prezentu, to ja nigdy nie mam głowy do takich spraw :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie buty mi nie pasują, reszta jest okej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie buty mi nie pasują, reszta jest okej.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)