środa, 11 czerwca 2014

Leopard Cardigan

W tym poście pokażę Wam moją propozycję na wykorzystanie narzutki w panterkę, która pochodzi z najnowszej kolekcji Versace Tribute. Szczerze mówiąc nie jestem fanką ubrań w panterkę, w realu za nic w świecie nie ubrałabym niczego z takim wzorem, ale jesteśmy na stardoll i tutaj jest całkiem inaczej :p
Narzutka mnie na prawdę urzekła, ma świetny krój i nawet ten wzór panterki mnie nie odstraszył.
Przygotowałam dwie wersje tej stylizacji, pierwsza dzięki butom i torebce jest delikatniejsza, drugiej buty nadają charakterku, mi się bardziej podoba właśnie ta wersja :)
Co sądzicie o stylizacji? Która wersja bardziej Wam odpowiada?
| narzutka - Versace Tribute | naszyjnik - Hot Buys Summer Retro | bluzki - Archive, Decades | pasek - Callie's Picks | spodnie - Basic | torebka - Wild Candy/Callie's Picks | buty - PPQ/Nelly |

7 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, też nie przepadam za takim wzorem i gdy zobaczyłam tą narzutkę nie spodobała mi się, mimo że wszyscy dookoła mnie się nią zachwycali. A tutaj w Twoim wykonaniu podoba mi się. Fajnie dopełnia stylizację. Będę musiała zastanowić się nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, uwielbiam motywy zwierzęce. Obydwie wersje ładne, ale druga przypadła mi bardziej do gustu. Te buty i kopertówka prezentują się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje są śliczne, nic dodać nic ując ♥ ;**

    Tional12

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza. ♥ Choć obie są naprawdę fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)