sobota, 28 czerwca 2014

Medusa Tote

Dzisiaj pokażę Wam tylko jedną stylizacje, dzisiaj przyjadą do mnie goście i nie będę miała czasu dodać kolejnych. Szczęśliwy komentarz na pewno dodam, pewnie tak po 23. Co do mojej stylizacji to robiłam ją pod torebkę z Versace, wykorzystałam w niej kolejną tanią perełkę z bazarku. Spódniczkę DKNY kupiłam już dawno, chyba jakieś dwa lata temu i zapłaciłam za nią tylko 10sd, to tak jakby była za darmo :p
Jak Wam się podoba ta stylizacja?

| kurtka, buty - Valentino Tribute | naszyjnik, torebka - Versace Tribute | top - Fallen Angel | spódniczki - DKNY,(koronka)LE |


6 komentarzy:

  1. Brakuje mi czegoś w tej stylizacji. Jest poprawna, ale brakuje mi tego czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie dobrana, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że masz szczęście jeżeli chodzi o poszukiwania w bazaarze :D
    Stylizacja jest bardzo ciekawa, połączenie czerni ze złotem = cudo :))

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas się zdarzy, tak na prawdę to znalazłam tylko trzy takie super perełki bardzo tanio: tą spódniczkę, wczorajszy Blazer i czerwoną sukienkę Amyclarie za 27sd, ta ostatnia sukienka jest moim najlepszym znaleziskiem EVER xD

      Usuń
    2. Wow! Zazdroszczę sukienki, za taką cenę ;) Szczęściara ;)
      Stylizacja bardzo mi się podoba. Spódniczka śliczne :)

      Usuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)