niedziela, 29 czerwca 2014

Stripet Boater Bikini

Stylizacja, którą teraz Wam pokażę powstała na potrzeby konkursu, wiem że i tak nic dzięki niej nie zdobędę, ale podoba mi się i mam czuję się usatysfakcjonowana. Stylizacja nadaje się na plażę, ewentualnie na spacer w nadmorskiej miejscowości w upalny dzień, gdzie indziej raczej nikt by nie chodził w samym bikini :D
Co myślicie o tej stylizacji? Podoba się Wam to bikini?
| bluzka - Young Hollywood | bikini - It Girls | okulary - Darmówka | torba - Basic | buty - Milionare Mansion |

8 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja, zgaduję że na szybki konkurs na CS c;. Koszula idealnie dopasowana kolorystycznie, a dodatki świetnie dopasowane. Nie zmieniała bym nic, tylko nie lubię tego (jeśli są krótkie spodenki, stroje kąpielowe czy krótkie sukienki/spódniczki) że nogi są "puste"

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, letnia i wakacyjna. Idealna na plaże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula i buty bardzo podobają mi się w tej stylizacji. Jednak osobiście nie podoba mi się torebka, ale to tylko moja malutka uwaga :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, ogólnie nie lubię stylizacji na plażę, ale ta jest naprawdę niezła :))

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna bardzo ładna stylizacja. Idealna na plażę :) Świetna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja :) Taka lekka.

    OdpowiedzUsuń
  7. łał, jest genialna! Niby prosta, ale ma w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)