piątek, 13 czerwca 2014

Leather Hotpants

W mojej dzisiejszej stylizacji wykorzystałam kolejną, ciekawą rzecz z kolekcji Versace. Tym razem są to skórzane, krótkie spodenki. Spodenki na doll prezentują się bardzo dobrze do tego ich cena nie jest kosmiczna, dlatego myślę, że każdy powinien w nie zainwestować :)
Co myślicie o stylizacji?
| bluzka - Nelly | naszyjnik - HotBuys Summer Retro | top, buty - Fallen Angel | spodenki - Versace Tribute | bransoletka - LE | okulary - MR. | torebka - YSL Tribute | tatuaż - Evil Panda |

3 komentarze:

  1. Prosta i zwyczajna, ale podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. I kolejna rzecz trafi na moją kolejką rzeczy do zakupu. Zbankrutuję xD Ale bardzo spodobała mi się Twoja stylizacja i zainspirowałaś mnie nią :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)