niedziela, 15 czerwca 2014

-01-

Witam!

Mam na imię Martyna, na stardoll tysioook. Dostałam tu się na okres próbny.
Interesuję się siatkówką, siatkówką i jeszcze siatkówką. Słucham polskiego rock'u ( happysad, Dżem itd.)
Mam nadzieje, że moje stylizacje przypadną wam do gustu.

Na początek oddaje do waszej oceny stylizację, w której zawarłam moje ulubione szpilki w połączeniu z białą spódniczką z Voile. 






  |naszyjnik - Voile|
   |top - Voile|
   |spódniczka - Voile|
   |buty - Nelly.com|
   |kopertówka - Nelly.com|
   |pasek - It Girls|
   |bluzka - Make your Mark|























___________________________________________________________
Nie wiem
Ja nie mam recepty na szczęście
Nie wiem
Ni licencji na inteligencję
Wszystkie pytania bez odpowiedzi znam
i wszystkie pytania, 
te na które każda odpowiedź jest zła
_____________________________________________

7 komentarzy:

  1. Witaj Martyno :) również interesuję się siatkówką!
    Co do stylizacji, jakoś nie przepadam za tymi butami. Mają dziwny kształt. Reszta jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego blogowania i powodzenia na okresie próbnym :)
    Stylizacja podoba mi się, wszystko fajnie ze sobą współgra. Ciekawy outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że będziesz pisała na tym blogu . Jak siatkówka to już cię lubię ♥

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja :) Tylko średnio mi się podoba takie ustawienie nóg
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tych szpilek nie cierpię. A stylizacja.. wygląda jak tych początkujących użytkowniczek, zresztą widziałam miliony podobnych. ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Pod spodem spódnicy powinno być coś białego

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)