poniedziałek, 30 czerwca 2014

Metamorfoza sklepu

Moje dzisiejsze wnętrze nie jest jakimś super wybitnym dziełem, właściwie nie miałam zamiaru go Wam pokazywać, bo to jest tylko sklep z moimi projektami, ale ostatecznie zadecydowałam, że ze względu na konstrukcję pokoju pokażę go Wam.
Nie ma wersji przed ponieważ kiedy admini wycofali mój ulubiony projekt rozebrałam swój pokój ze wszystkiego, więc nie miałam co pokazywać. Teraz możecie zobaczyć jak przerobić gotowe wnętrze za sm i stworzyć niedrogi, ale ciekawy pokój :)
Jak Wam się podoba?

6 komentarzy:

  1. Niebieskie odbicia na podłodze trochę psują efekt, wydaje się jakby ściany unosiły się w powietrzu. Sama forma sklepu natomiast bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na zaprezentowanie swoich projektów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny, wykonanie zresztą też. Z chęcią kupiłabym któryś projekt, ale nie umiałabym zrobić nic nim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle świetne wnętrze. Proste, przejrzyste i czytelne, od razu wiadomo że to projekty mają grać pierwsze skrzypce. Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Wnętrze jest naprawdę ciekawe. Ogólnie, to bardzo dobry pomysł, być może, gdy będę miał ubrania na sprzedaż sam sobie takie zrobię :3

    partrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)