poniedziałek, 30 czerwca 2014

#2 Makijaż - Krok po Kroku.

Hej! Zmieniłam nazwę z "Makijaż dnia" na "Makijaż - Krok po Kroku". Dzisiejszy "Makijaż Krok po Kroku" jest kolorowy na prośbę jednej z czytelniczki. :) Mam nadzieję, że poprawiłam przejście kolorów. (Tak wiem w tamtym makijażu nie było dobrych przejść) Mam nadzieję, że to że nie użyłam pudru nie będzie się rzucać w oczy. Po prostu stwierdziłam, że jest nie potrzebny. Zmieniłam trochę wygląd posta, czyli krok po kroku będzie ukazywać się w gifie. Mam w planach jeszcze kilka zmian, ale to już (prawdopodobnie) w następnym poście. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Oto on:

Kosmetyki do wykonania:


 Krok po kroku:


Podoba wam się? Macie pomysły na kolejne zmiany w wyglądzie moich postów?

5 komentarzy:

  1. Ładny makijaż, choć ja bym trochę stonowała te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z wypowiedzia wyzej. Od siebie dodam ze podoba mi sie bardziej niz poprzedni.

    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest. Śliczne kolorki :) Dobrze że podkreśliłaś tylko oczy, bo wyglądają świetnie i bronią się same :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny. Przeważnie tak kolorowe makijaże nie przypadają mi do gustu, lecz ten od razu mi się spodobał. Dobrze, że będziesz zamieszczała od teraz gifa, to bardzo dobry pomysł ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)