wtorek, 24 czerwca 2014

Blue&Pink

Dzisiaj przedstawię Wam stylizację z dosyć nietypowym połączeniem kolorów, większość osób nie lubi takiego połączenia (ja też), ale nie warto czegoś skreślać tylko dlatego, że się tego nie lubi. Postanowiłam przełamać moją niechęć dzięki butom z najnowszej kolekcji Tribute, według mnie są świetne, pięknie leżą i są bardzo dobrze wykonane. 
(Nie przejmujcie się moim tragicznym makijażem, zrobiłam go na szybkiego, bo brązowy całkowicie tu nie pasował)
Jak Wam się podoba ta stylizacja? Co sądzicie o butach i o całej kolekcji Fendi?

| kurtka - It Girls | bluzka - Young Hollywood | spódniczka - Basic | torebka - Velvet Orchid | buty - Fendi Tribute |

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja! Nowe Tribute jest całkiem, całkiem, ale ceny są za wysokie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nienawidzę połączenia tych kolorów, ale stylizacja jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna stylizacja, butki świetne, a Fendi za drogie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłabym bluzkę, reszta jest super. A Fendi jest strasznie drogie i nic nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie :)) Kolorystycznie, wszystko współgra idealnie. Połączenie tych różu i niebieskiego wcale nie jest takie straszne. Mi także zdarzyło się zrobić stylizację w tych odcieniach i wydawało mi się, że była niezła :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja. Fajnie, że pokazałaś takie zestawienie kolorystyczne. Co do Fendi to buty jakoś niezbyt mi się podobają, za to w torebkach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylka. Dostawa jest świetna, ale ceny...
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest inna i urocza. Podobają mi się barwy, których użyłaś. Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. niedawno wygrałam tę spódniczkę w the vote, i nie miałam na nią pomysłu, dzięki za inspiracje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, spódniczka basic w The Vote, ja tą kupiłam w bazarku z 4sm to też była okazja xD

      Usuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)