niedziela, 22 czerwca 2014

Hot Buys Sparkle Platforms

Pewnie już wiecie, że dzisiaj do staplazy doszedł nowy HB, są to platformy, które można kupić za 13sd.
Ja gdy tylko pojawiły się na spoilerach od razu się w nich zakochałam :p Uważam, że są świetne i do tego tanie, każdy powinien w nie zainwestować, szczególnie, że za jakiś czas mogą być cenne, bo platformy są bardzo modne i wiele osób chce je posiadać :)
Moja stylizacja jest bardzo prosta, nie dodałam żadnej narzutki, gdyż nie chciałam zasłaniać sukienki, dodatków jest niewiele, bo buty są bardzo ozdobne i gdybym dodała jeszcze kilka świecidełek wszyłoby kiczowato, a tak mamy prostą, ale efektowną elegancką stylizacje :)
Co myślicie o stylizacji? Podobają Wam się platformy?

| sukienka - Nelly | pasek - Fallen Angel | torebka - Darmówka | buty - RIO | bransoletka - LE |

10 komentarzy:

  1. Brakuje mi jakiegoś naszyjnika lub bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, a te buty po prostu gorgeous. ;3
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. Prosta, nieprzekombinowana. Elegancja sama w sobie. Bardzo mi się podoba. Śliczna sukienka no i genialne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty są śliczne *.*
    Stylizacja również :>

    tysioook

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne butki. Prosto, ale elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już kupiłem te platformy, są świetne :) Co do stylizacji -genialna. Minimalistyczna, czyli taka, która najbardziej mi się podoba :))


    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosta i zwyczajna, ale ładna. Śliczne buty :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)