poniedziałek, 9 czerwca 2014

ŻYJĘ, NIE UMARŁAM!

Uhhh... Szczerze, to manie sióstr, które są na studiach + koniec roku, to wybuchowa mieszanka ;/ Kolokwia, sprawozdania itepe = ZERO dostępu do komputera, jedyne co posiadam to telefon. Tak Wam opiszę moją nieobecność.

Okres próbny nr. 2 się kończy, mam nadzieję że będę widziała dużo głosów na tak, bo jakby nie spojrzeć, stylki mają lepsze wypowiedzi na ich temat i mam także nadzieję że jednak zostanę, bo mam kilka postów zaległych, a nawet się już trochę przyzwyczaiłam do Was, atmosfery i wgl. ;* Jeśli nie przejdę, to do widzenia miśki!

Marynarka - RIO, spódnica ( sukienka ) - Stardesign, buty - MM fashion, bluzka - Pretty n love, łańcuchy ( chciałam żeby to wyglądało jak takie dajmentowe ) - bez marki ( do kupienia przez wyszukiwarkę za 10 Sm ) torebka - DECADES.

6 komentarzy:

  1. O kurczę, zapomniałam że to dzisiaj. Ankietę wstawię jutro, bo teraz mało osób by głosowało :p

    OdpowiedzUsuń
  2. To zrozumiałe :) wybaczamy! Jeżeli chodzi o stylizacje, niezbyt przypadła mi do gustu. Nie podobają mi się wystające niebieskie rękawy, ta torebka i to coś na nodze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja mi się nie podoba, nie jest spójna, ale kolory są okej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie ładna stylizacja, ale nie pasują mi tutaj za bardzo dodatki.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)