środa, 4 czerwca 2014

Perełka z Callie's Picks

Pewnie już wiecie, że dzisiaj doszła nowa kolekcja do Callie's Picks. Niestety ciuchy nie powalają, ale jak w każdej górze śmieci i tutaj można znaleźć perłę. Według mnie szara kurtka od razu rzuciła mi się w oczy kiedy odwiedziłam sklep, bez zastanowienia ją kupiłam. Kurtka jest świetna, bardzo dobrze prezentuje się na doll i w dodatku jest niedroga.
Co sądzicie o kurtce i o stylizacji?

| kurtka - Callie's Picks | bluzka - Fallen Angel | naszyjnik - HB Summer Retro | torebka - Rio | spódniczka - MSW 13 | buty - LE |

7 komentarzy:

  1. Zgadzam się, jest świetna. Jest jedyną rzeczą, która mi się podoba z nowej dostawy, ale posiadam oryginał, więc nie muszę kupować.
    Co do stylizacji, wszystko ładnie dobrane i przemyślane. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, a kurtka jest jedyną fajną rzeczą z całej kolekcji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, tak samo jak i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaję mi sie, ze spódnica jest za wysoko, reszta fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest bardzo ładna, a z Twoją stylizacją jest niczym efektywna reklama sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)