środa, 30 kwietnia 2014

Gorsety

Dzisiaj przygotowałam stylizacje, których głównym składnikiem są gorsety, uwielbiam tą część garderoby nie tylko na stardoll, w realu posiadam jeden prawdziwy gorset (ma metalowe fiszbiny i idealnie modeluje sylwetkę, jest idealny ♥ ). W mojej stardoll'owej szafie znajdzie się ich znacznie więcej. 
Oto moje propozycje na stylizacje z gorsetami:

1|gorset - RIO|pasek - Fallen Angel|spódniczka - Basic| torebka - It Girls|buty - LE|
2|gorset, spódniczka - LE|kopertówka - Decades|buty - Voile|
3|gorset - Frankie Morello Tribute|pasek, buty - Fallen Angel|zakolanówki - Evil Panda|torebka - D-signed|

Co myślicie o gorsetach? Macie je w swojej stardoll'owej szafie?
(o posiadanie w realu raczej nikogo nie posądzam :p)
Jak oceniacie stylizacje?

3 komentarze:

  1. Podobają mi się wszystkie stylizacje, a żadna nie jest w moim stylu xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne stylizacje tylko w ostatniej nie podoba mi się ta torebka raczej zamieniłabym ją na kopertówkę i założyła do tego delikatniejsze buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocenię każdą stylizację z osobna, tak jak zazwyczaj. ;d
    1. Ładnie połączyłaś ten kolor. Ta spódniczka i top wyglądają jakby były specjalnie dla siebie zrobione. Widzę ćwieki na gorsecie, które pasują do butów. Torebka ma złote elementy, które współpracują w podeszwą butów, ale nie widzę tego razem ze srebrem. Zwykle nie łączy się tego ze sobą, no ale jak kto woli. Mimo wszystko, jestem zachwycona połączeniem spódnicy i topu.
    2. Cudownie to razem wygląda. Gorset, spódnica i kopertówka. Ślicznie. Jedyne co bym zmieniła to buty, zdecydowanie bardziej by pasowały do tej stylizacji buty ze stroju numer 1! :D Po prostu by było bosko! :D
    3. Tu już trochę mniej mi się podoba ze względu na zakolanówki, które zawsze mi się kojarzą z tymi paniami spod latarni. XD Reszta świetnie dobrana. Kolory współpracują, różowy gorset rozświetla i jest super.
    Generalnie stylizacje są ładne, całkiem przemyślane i odważne, zdecydowanie bym dorzuciła jakieś blezery albo narzutki, tak dla dopełnienia. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)