środa, 10 września 2014

Callie's Picks

Dzisiejsza kolekcja Callie według mnie jest cudowna, gorset za 7 sd w bazarku kosztował około 250-300sd, a ja już od dawna chciałam go kupić, dobrze że stwierdziłam, że taka cena była zdecydowanie za duża i go nie kupiłam :) W ogóle nie wiem czy wam mówiłam, ale uwielbiam gorsety, nawet w realu mam jeden, jest wspaniały (może to dziwne, ale lubię uczucie ściśniętych flaków), niestety nie mam często okazji, żeby go nosić, ale mimo wszystko noszenie gorsetu przez cały dzień nie jest zbyt komfortowe. Jak Wam się podoba?

6 komentarzy:

  1. Dla mnie zbyt wyzywająca, dałabym narzutkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne wykorzystanie spódniczki. Osobiście nie lubię gorsetów na stardoll, a tymbardziej w rzeczywistości.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja jest świetna, Twoja stylizacja podoba mi się, jest ciekawa.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja moim zdaniem jest świetna.Tak amo stylizacja.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna jak i troszkę wyzywająca stylizacja ;)
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie w porządku stylizacja, aczkolwiek dodałabym jakąś narzutkę czy kurteczkę, bo teraz wydaje mi się trochę pusto ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)