piątek, 12 września 2014

Żulowska koszula

Na pewno zastanawiacie dlaczego nazwałam tę koszulę "żulowską", już tłumaczę, dużo żuli nosi flanelowe koszule w kratę (albo chodziło jak byłam mała,tak czy siak mam takie wyobrażenie żula) i przez to takie koszule w kratę nazywam żulowskimi, oczywiście to nie zmienia faktu, że bardzo je lubię, sama mam taką w realu :) Dzisiaj stylizacja w bardziej rockowym wydaniu. Jak Wam się podoba?

| koszula - Callie's Picks | bluzka, top siatka, buty, pieszczocha - Evil Panda | spodnie LE |
(wybaczcie inną wielkość, ale to dlatego, że piszę z innego komputera i fullscreen jest większy)

7 komentarzy:

  1. Mam identyczną koszulę i ją kocham! <3 Stylka cudna!
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna fajna! :D "żulowska" od dzisiaj też będę tak nazywać xd


    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie: Czemu nie piszesz z jakich sklepów są rzeczy z których powstała stylizacja?
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze? To czasami mi się nie chcę xD Ale specjalnie dla Ciebie dodałam :)

      Usuń
  4. Żulowska koszula zawsze spoko ;) Stylizacja bardzo ładna. Fajny styl, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)