wtorek, 2 września 2014

Connected Lace Dress

Na dzisiaj przygotowałam stylizacje z dosyć starą sukienką, ale jak to często u mnie bywa nigdy jej nie użyłam. 
Muszę Wam jeszcze powiedzieć, że teraz będę mniej przesiadywać przed komputerem, więcej nauki, więc jestem pewna, że zrozumiecie. Oczywiście będę dodawać codziennie posty, ale mogą być pewne opóźnienia z loteriami, postaram się ponowić szczęśliwe komentarze, ale będą działać na innej zasadzie, więcej dowiecie się w sobotę.
| sukienka, bluzka - LE | torebka - Coco Chanel | tatuaż - INK'D | buty - Sonia Rykiel |

3 komentarze:

  1. Śliczna stylizacja, idealnie dobrana :)
    Szkoda, że Twoje posty będą się rzadziej pojawiać, ale szkoła zabiera mnóstwo czasu;c

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisała, że będzie dodawać posty codziennie ;)

      Stylizacja bardzo mi się podoba. Świetne połączenie topu i sukienki :)

      Usuń
  2. Styliacja superowa! Mam nadzieję, że będziesz dodawac twoje stylizacje, sa bombowe!
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)