piątek, 5 września 2014

Strike a Pose

Admini kolejny raz dodali drogą kolekcję żebyśmy tylko wydawali realne pieniądze na sd itp. No cóż, to raczej się nie zmieni, tylko pewnie będzie coraz więcej drogich sklepów z coraz większymi cenami... Admini im więcej zarabiają tym bardziej zdzierają z nas kasę, cieszę się, że mam sposób na całkowicie darmowe ss i sd i dzięki temu nie będą na mnie zarabiać :) 
Co do kolekcji wydałam trochę, ale jestem zadowolona, z pierwszej kolekcji tego sklepu niestety nie mam nic, bo akurat nie było mnie w domu, a jak wróciłam to już nic nie było, kolekcja wyprzedała się błyskawicznie. Dzisiaj zrobiłam stylizację z kilkoma artykułami z tego sklepu.
Jak Wam się podoba?
| koszulka, spódnica, płaszcz - Strike a Pose | pasek - Fallen Angel |


7 komentarzy:

  1. Drogo bo droga, ale kolekcja genialna :) Też nie kupiłam nic ostatnim razem i teraz to sobie zrekompensowałam. I też korzystam z tego darmowego sposobu na ss, więc nie muszę wydawać własnej kasy.
    Stylizacja bardzo ładna :) Świetne są te ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piti pitu, jaki znowu sposób :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taki http://side-by-regina1321.blogspot.com/2014/06/sposob-na-darmowe-sd.html

      Usuń
  3. Ten płaszcz jest cudowny. Żałuje że nie pomyślałam wcześniej o jego zakupie. Na Tobie widze że to dobra inwestycja.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja :) Mam pytanie, ile mniej więcej zbiera się punkty na dogry? :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy ile spędzisz tam czasu, w wakacje dziennie zbierałam ponad 600punktów, teraz mniej, ale to tylko indywidualna kwestia

      Usuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)