czwartek, 4 września 2014

High Waist Hotpants

Dzisiaj zrobiłam stylizację ze spodenkami z najnowszej kolekcji RIO.  Chyba pierwszy raz zadziałała na mnie reklama z wyboru dnia, właśnie tam zauważyłam te spodenki i musiałam je kupić.
Moja stylizacja jest przeróbką jednej wcześniejszej, ale myślę, że te szorty idealnie się tutaj wpasowują. Jak Wam się podoba?
| kurtka - Antidote | naszyjnik - Saint Laurent Paris Tribute | spodenki - RIO | torebka - Coco Chanel Tribute | bransoletka - LE | buty - Sonia Rykiel Tribute | bluzka - Fallen Angel |

3 komentarze:

  1. Te szorty są takie cudowne, a mają tyle zwolenników co przeciwników ;-;

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  2. Szorty są cudne, zastanawiam się nad im zakupem.Stylizacja mega!
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wykorzystałaś te szorty, podobają mi się w takim zestawieniu. Bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)