środa, 16 lipca 2014

Bardzo długo nad tym myślałam, ale jak już zaczęłam to muszę skończyć. Nie, nie odchodzę z Sd, jedyne z Another Side. Po prostu, zaczęłam wymiękać, nie mogę dalej mieć tak doskonałych stylizacji, to jest po prostu... okropne, denerwujące! Możliwe iż niedługo będę pisać na jakimkolwiek innym blogu, ale zapewne w dziale makijażu. Mam nadzieję, że zapamiętacie mnie tutaj jako dobrą stylistkę. Stwierdziłam także, że po prostu ostatnio nic z stylizacji dobrego nie robię, jak chcecie to zobaczcie w moim apartamencie. I dziękuję jeszcze wszystkim, za wszystkie miłe komentarze jak i te złe, za to, że Kinga mnie przyjęła, że mi pomagała i wgl., lecz ja tak nie mogłam... A więc jeszcze raz dziękuję Wam kochani za WSZYSTKIE komentarze. Zostawię sobie jeszcze na trochę uprawnienia, bo konkurs musi dobiec końca. A więc tak, DO WIDZENIA W SIERPNIU!

6 komentarzy:

  1. Wielka szkoda :( Ale może i racja - po co masz dodawać brzydkie dla Ciebie stylki. Nie mart się, ja kiedyś też miałam taki okres :) Do zobaczenia w sierpniu c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, no ale skoro taka jest Twoja decyzja. Życzę powodzenia w dalszej przygodzie ze stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PS : Stylki dla mnie brzydkie nie są, ale prawie zawsze się znajdzie coś brzydkiego, zawse muszę poprawiać... Ja chciałam aby były moje, ale już nie były, to był mój pomysł, ale czyjeś wykonanie, to było irytujące! Nigdy więcej...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)