sobota, 26 lipca 2014

Jeszcze więcej LE

Tak się zastanawiam czy już przypadkiem wszyscy nie rzygają stylizacjami z rzeczami z najnowszego LE, no ale trudno, ja jeszcze trochę ich pokażę, bo mam całkiem sporo rzeczy, które chcę wykorzystać. Dzisiejszą stylizację robiłam pod sukienkę, chociaż co niektórzy mogą stwierdzić, że jest tandetna i kiczowata mnie bardzo zauroczyła :) 
Co sądzicie o  tej stylizacji?
| buty - Young Hollywood | tatuaże - INK'D | naszyjnik, sukienka, torebka, bransoletka - LE |

5 komentarzy:

  1. Mii też bardzo podoba sie ta sukienka :) Z Le nie mam nic więc chętnie oglądam stylizacje z nowymi ubraniami :)

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, ja nic z LE nie kupiłam, więc stylizacje chętnie obejrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, podoba mi sie.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie gdzie się dziś nie obejrzę tam LE. No, ale co zrobić ;) Twoją wersję, aż miło się ogląda. Wszystko pięknie się komponuje, tworząc spójną i piękną całość. Wcale nie uważam, że sukienka jest tandetna, czy też kiczowata, wręcz przeciwnie-jestem nią oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest fajna, z LE jest dużo stylizacji, ale w końcu tyle osób na to czekało :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)