czwartek, 17 lipca 2014

Leather Satchel

W mojej stylizacji pokażę Wam sposób na wykorzystanie jedynej rzeczy z najnowszej kolekcji Callie's Picks, która jest godna uwagi. Ta rzecz to tytułowa torba (właściwie patrząc po nazwie to jest teczka, ale bardziej wygląda na torbę :p), niestety jest bardzo droga jak na ten sklep, kosztuje aż 30sd, ale na prawdę warto ją kupić, jest ciekawa i dobrze się prezentuje, do tego nie ma wielu takich rzeczy na stardoll. Moją stylizacje można zaliczyć do "motorowych", torba przez to, że jest skórzana idealnie wpasowuje się w ten styl.
Jak Wam się podoba stylizacja? Co myślicie o torbie?
| naszyjnik - HB Summer Retro | kurtka, łańcuch - Evil Panda | bluzka - Darmówka | spodnie - Denim&Supply | torba - Callie's Picks | buty - Young Hollywood |


6 komentarzy:

  1. Góra mi się nie podoba. Nie lubię tej kurtki i pasek mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze kurtka nie jest trochę dłuższa. Torebka podobała mi się, ale gdy zobaczyłam cenę, zrezygnowałam z niej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest droga jak na ten sklep?Nie wydaję mi się gdyż pochodzi z Versus Tribute.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie droga jak na Callie, ogólnie większość rzeczy kosztuje do 25sd :p

      Usuń
  4. Torba to pierwsza rzecz, która rzuciła mi się w oczy, kiedy zobaczyłam kolekcję i od razu wiedziałam, że muszę ją mieć, ale na razie przez brak sd, nie mogę jej kupić :/ Stylizacja jest bardzo ładna. Dla mnie i pasek i kurtka są w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się średnio podoba, to przez tą kurtkę

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)