piątek, 18 lipca 2014

Powitanie

Cześć!
Zapewne większość osób kojarzy mnie z cs'a, więc nie będę się o sobie rozpisywać. Mam na imię Helena i na stardollu jestem już od ponad 6 lat. Zostałam przyjęta na okres próbny na tego bloga. Mam nadzieję, że i tu miło mnie przyjmiecie. ;)

 Od razu na powitanie wklejam jedną z moich ostatnich stylizacji. Typowy klasyk - czerń i biel. Zadziorności dodają tatuaże, które niezwykle mi się podobają.
| naszyjnik, bransoletka - Dior | bluzka - Bonjour Bizou | spódnica - Dior | torebka -Valentino | buty - Jordache | kapelusz - Bonjour Bizou | tatuaże - Evil Panda |

4 komentarze:

  1. Hej! Nie do końca podoba mi się użyta biżuteria, ale poza tym jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie za dużo tu tego, odjęłabym torebkę,

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :) Życzę pomyślnego okresu próbnego.
    Stylizacja bardzo mi się podoba. Od razu widać, że jest przemyślana i nie ma nic przypadkowego. W związku z tym bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)